Alla inlägg under januari 2012

Av kandelaber - 23 januari 2012 11:02

Allt påminner om dig. Det gör så ont. Varenda sak refererar och påminner om du. Laleh ängeln i rummet. Det är du. Intensiteten i "hur mycket jag älskar dig" är riktat till dig. Jag är som ett öde, kargt landskap dit solen aldrig når.

Hur är du skapt människa? Varför agerar du som du gjorde? Jag är så ledsen. Så  enormt ledsen. Tusen smärtor pålågar mitt innerska varje minut. Jag dör sakta innifrån. Holkas ur och blir ett skal. Ett skal av ingenting. Det gör så fruktansvärt ont.

Du har dödat mig.

Av kandelaber - 21 januari 2012 09:43

Den här gången lyckades du verkligen sätta kulan rakt i hjärtat på mig. Du har skjutit söndet mitt hjärta fullkomligt. Totalt. Det är trasigare än trasigast. Du har verkligen trasat sönder varenda liten fiber av mitt vackra hjärta. Du har gjort det vackraste till det fulaste.

Du har verkligen gjort mig mycket illa. Skadeskjutit mig så jag undrar om jag någonsin kommer flyga igen. Den här gången har det tagit fruktansvärt illa. Mitt hjärta slår så svagt. Nästintill livlöst. Det drunknar i alla tårar. All sorg. All smärta.

hat

Av kandelaber - 18 januari 2012 09:51

Ditt svekfulla svin. Ditt fega djävla as. Helvete vad jag hatar dig. Lid din djävul. LID för dina synder! Varför G? Varför vaggade du in mig i den falska tryggheten? Med våran historia? När du viste hur illa du gjort mig de andra gångerna så gör du samma sak igen?! Du var så djävla len i truten denna gången. Att det skulle vara vi nu. Att jag skulle lita på dig. Må omvärlden för alltid förskonas från dina lögner. Hela djävla du är en lögn. En ljuvlig illusion. Ett falskt löfte. Din ryggradslösa amöba. Du är inte värd att leva på samma planet som mig. Din krympling. Jag skyr dig som pesten. Tänk inte änns tanken på att någonsin besvära mig igen. Tänk inte på mig. Radera alla bilder du fått av mig. Du är inte värd att titta på dom. Inte värd att ha mig i dina tankar. Du har gjort mig så fruktansvärt illa. Du skall brinna i helvetets lågor för alltid ditt misserabla elände. Du kommer ha ett patetiskt litet skämt till liv. Fritt från nära relationer och meningsfull sysselsättning. Du har för all evig tid förbrukat förtroendet för att någonsin få bli älskad igen. Du kommer för allt tid leva med krossat hjärta. Jag hatar dig så gruvligt. Så genuint. Sådan avsky och avsmak. Ditt kräk. Din avskyvärda varelse. Du är inte värd att leva på denna underbara jorden. Du ska dö. Du är redan död. Oförmögen att leva. Du är patetiskt.

Av kandelaber - 17 januari 2012 20:11

Jag hatar dig. Du är ett monster. Det närmaste mig du någonsin kommer komma igen är att drömma om mig när du ser en stjärna falla.

Ditt vedervärdiga avskumm.

Du är ett ryggradslöst monster.

Tänker inte på någon annan än dig själv.

Eller så försöker du "skona" omvärlden ifrån dig. Fortsätt med det. Låt inte någon stackare komma ivägen för dig någonsin igen. Det bästa för allas välbefinnande vore om du dog.

Du är ett svin.

Du lovade mig guld och gröna skogar. Du bad mig vara sårbar. Att våga älska dig igen. Att det var annorlunda nu.

Och jag trodde dig. Jag trodde att du äntligen blivit människa värd namnet. Att du fått en ryggrad. Din ytliga jävel. Din krympling.

Jag ska för all framtid hata dig lika mycket som jag älskat dig.

Idag är det ett halvt år sedan jag kom till dig. Du tog i mig. Jag var förlorad. Vi var förlorade. Jag vågade. Du vågade inte. Jag är stark. Du är svag. Du är så svag G. Så svag att du inte änns orkar slåss för rätten till dina barn.

Jag tänker aldrig någonsin ha någon respekt för dig igen.

Du är en tönt. Hur kunde jag älska dig? Hur kunde jag vara så blind? Fan vad plats jag ska ta. Jag ska leva så mycket att det inte finns något liv kvar för dig. Jag ska andas all luft som finns så att det inte blir någon kvar till dig. Du är inte änns värd min förbrukade luft. Du är ingen värdig varelse. Du är inte värd denna jordens luft. Ge dig av och visa aldrig ditt fula tryne igen.

Äcklar mig gör du. Jag kar haft din avskyvärda hydda i min famn. Hur kunde jag?

Gud så jag älskade dig. Jag var en martyr. Din hud förblindade mig. Din kropp. Din gudomliga kropp. Ditt sätt att ta i mig. Du älskade mig så mycket. Men så klart. Varför skulle du ge något av digsjälv till någon annan??Herregud, Det ville till att följa din pipa till minsta vink. Herregud. Jag valde min familj och mitt barn före dig på jul och nyår och då passar det inte för det ryggradslösa monstret. Ajabaja! Inte gå emot G! Inte på någotvis påtala egen vilja. Jag led när vi inte setts på två veckor och bad dig visa mig kärlek på annat vis. Du visar bara kärlek när du knullar. Men du kunde de naturligtvis inte. Kära nån då knyter det sig för lilla G. Absolut inte be dig om något. Absolut inte. Bara vara jävligt tacksam över det man får. Du är en hemsk varelse. Du är ingen människa. Du är en utomgjording i fruktansvärt läcker och attraktiv förpackning. Gud vad snygg du är. Du kommer brinna i helvetet för din feghet och dina lögner. Fy fan för ditt svek.

Av kandelaber - 17 januari 2012 16:35

Gud vad jag saknar dig. Bli min! Bli min! Hur kunde du gå? Hur kunde du gå? Försvinn inte! Jag älskar dig! Det gör så sabla ont! G stanna hos mig! Hur kan du ge upp? Hur kan du Gå? Jag vill ha dig! Jag VILL ha dig! Jag vill ha dig! Hur kan du gå? Hur kan du GÅ? Varför? Varför älskling måste du gå? Varför G? Hur kan du välja bort vår kärlek? Det gör så ont. Jag vill ha dig. Vi är skapta för arandra. Fan i helvete för dig! Dit jävla svin. Ditt usla kräk. Ditt lumpna kadaver. Ditt exkrement. Det gör så ont. Det gör så ont. Det gör så ont. Det gör så ont. Du gick din väg. Du har gått ifrån mig igen. Du har dumpat mig igen. Må det hällas syra på ditt ansikte så att du blir förstörd. Så att du aldrig någonsin kommer att bli älskad igen. Må dina ben brytas i tusen bitar så att du aldrig mer kan röra dig. Dö på riktigt då för fan! DÖ DIN SJUKA JÄVUL!!!

Av kandelaber - 17 januari 2012 10:17

Att jag gick på det. Att jag trodde på dina ord. Allt du sa att allt var annorlunda nu. Att det handlade om att göa sig sårbar den här gången. Att jag skulle våga. Att du skulle vänta på mig. Att allt skulle vara bra. Att du ar annorlunda nu. Att det handlade inte om när du skulle gå den här gången. Utan om. Jag viste hela tiden att du skulle dra. Men någonstans hoppades jag så innerligt att det ar annorlunda nu. Att du faktiskt fått en ryggrad. Att du blivit en man.

Men jag kommer sakna din skönhet. Ditt otroligt vackra yttre. Din hud, dina ögon, din kropp. Vackrare människa än du finns inte på hela denna jord. Du fyllde mig. Jag var ett perforerat ark som blev helt och slätt och blankt. Du gjorde mig så vacker, så fullkomlig. Så hel.

Visst jag behöver inte dig för att vara lycklig. Det kan jag allt ordna själv ser du. Men grejen med dig är att du är ett kaos innanför och tror att yttre grejer ska reda ut det. Du begriper inte att du måste älska dig själv innan du kan älska någon anan.

Gud alla dessa hämndtakar! Jag vill göra dig så illa. Skada dig. Skada dig så som du skadat mig. Någon som har en ryggrad från typ ett fysikskelett eller något som jag kan få och skicka till fanskapet?? Den lilla ynkliga amöban. Den misserabla uppenbarelsen. Aldrig i helvete att jag någonsin kommer ha me respekt för honom än jag har för en flugskit. Att man kan vara så rutten. Avståndet sa han. Han funkar inte så att han kan titta i amenackan och planera nästa gång vi ses. Sådant jävla skitsnack. Du är kass över att jag inte kom till dig på nyår, att jag inte sov hos dig på jul. Jag valde mitt barn framför dig och det kunde inte du möta. och du vågar inte prata om det. Du vågar inte möta känslorna. Blir det en konflikt drar du. Det är precis som jag sa till dig för några månader sedan när du klagade över situationen med dina barn. Då var det det som förmörkade ditt liv. Sedan var det jobbsituationen som förmörkade ditt liv. Jag till och med sa till dig då att det är bara en tidsfråga innan det är jag som förmörkar ditt liv. Du tror att lycka kommer utifrån. Att saker är som de är. Att man inte kan bestämma sig eget liv. Att man bara måste acceptera och anpassa sig. Så är det inte i min värld. Du väljer själv ditt liv. Du bestämmer vart du ska. Jag tror verkligen inte att dina barns mamma är så jävla hemsk som du säger. Jag tror hon har rätt i jävligt mycket FAKTISKT!! Din ynkrygg. Du vågar inte änns slåss för dina barn!!!!!!!!!!!

FAR ÅT HELVETE G!!!!

Av kandelaber - 16 januari 2012 15:01

Fy åt helvete vilket svin du är! Har aldrig varit med om sämre behandling! Fy faan för dig! Du gör mig illamående! Göra slut på det sjukt speciella vi hade via telefon! Hoppas fan du blir ensam hela ditt misserabla djävla liv! Ska skicka verenda djävla avklädd bild till dig som jag tagit på mig för din djävla kukskull! Far åt helvete ditt djävla as! Fan ta dig din veka djävla fitta! Din äckliga djävla kuk! Aldrig i helvete att jag tänker se åt dig igen. Tog dom för din skull. Bilderna. Du ska fan få dom. varenda en! Och stoppa upp i ditt djävla arsle! Och klänningen! Din pervesra fan! Ditt stora djävla svin!

Du lovade guld och gröna skogar. Du skulle vänta på mig. Att det var vi nu. Fy fan för dig. Fy fan för ditt djävla hus. Fy fan för dina djävla bilar. Fy fan för hela din djävla uppenbarelse!

Din sjuka krympling! Hatar dig bortom allt förstånd! Dö din djävel, DÖ!!!

Du är inte värd ett skit! Du ska brinna i helvetet ihop med dina satans lögner.

Att bete sig så sjukt ruttet! Så billigt! Så lågt!

Av kandelaber - 16 januari 2012 14:47

fy fan vad billig du är! Ditt feta djäla svin! Har aldrig blivit så illa behandlad som utav dig! Du är vedervärdig! Du kan knulla hr bra som hellst men vad fan hjälper det om du inte är man nog att stå upp? Ditt djävla as! fan vad jag harar dig! Ditt avskumm! Så djävla feg du är. Ditt billiga svin, må djävulen ta dig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards