Alla inlägg under december 2012

Av kandelaber - 22 december 2012 17:59

Jag vill bara vara lycklig. Hur svårt ska det vara? Jag vill att någon ska älska mig. För att bli lycklig just nu vill jag ligga i min säng jämte dansken. Och bara sova i hans famn. Jag känner mig så patetisk och ynklig. Jag bahandlar inte mig själv med värdighet. Jag dricker för mycket, vill ha för många män, äter dåligt. Jag sliter på mig själv. Tillåter mina tankar gå i dumma banor. Jag är bakis. Trött och bakis. Rök ihop pinsamt duktigt med chefen idag. Är så jävla trött på mina sura slöa jävla chefer. Äckelpottor är dom. Orkar inte med dom. Dom kan inte diskutera och beter sig som barnungar. Den ene bara sitter på Facebook hela tiden och den andre bara jäcktar så att man inte kan prata till punkt. Trött är jag på dom!!!

Å inga pengar har jag. Aldrig några pengar. Jävla skitkuk. Så jävla pank hela tiden. Lönen räcker fan knappt till någonting. När fan ska jag få råd med något??? Tänk att ha pengar. Att kunna hitta på saker, köpa saker. Fick ut 13000kr. Hyra 5000kr. Räkningar på 4000kr. Visst blir det 4000kr över. Men det ska räcka till bensin, mat. I februari ska tjejgänget på spa. Köpte "två för en" så det gick inte på mer än 1200kr. Jag är trettio. Jag har aldrig varit på spa. Jag väljer att lägga de pengarna. Då var det 2800kr kvar. Har inte klippt mig på snart ett halvår. Bokade det nu, 400kr där. Tågbiljett 500kr. 1900kr kvar. Nytt träningskort 900kr. 1000kr kvar. Ok tänker du, spa, klipp, träningskort. Ja visst. Har aldrig varit på spa. Har inte klippt mig på fem månader. Träningskortet ska räcka till sommaren.
1000 jävla kronor. Suger fan!!!
Ska se vad hyran blir nu när nästa års höjning kommer. Kollade på försäkringskassan och jag tycks ha rätt till några hundralappar i bostadsbidrag. Jag har ju ett barn med.

Suck suck suck. Jag är bakis.

Av kandelaber - 16 december 2012 21:24

Kan inte någon bara älska mig för den jag är? Varför måste det bara handla om sex? Varför kan ingen vilja ha mig för mina vackra ögon eller för mitt härliga skratt? Suck...

Dk

Av kandelaber - 3 december 2012 09:09

Men hallå!! Jag har visst gått och blivit kär i mon gamle dansk. Å han i mig. Men nu tar jag det jävligt lugnt! Han kommer säkert att lämna mig med så det gäller att vara beredd hela tiden och inte tycka för mycket om honom. Jävligt vackert.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards