Alla inlägg under november 2012

Av kandelaber - 28 november 2012 22:15

Det var ju för fan inte Han jag blev kär i, det var ju dansen!!
Jag har blivit lite förtjust i min gamle dansk. Mitt kk. Fast jag vet kkreglerna. Det får ta slut utan några som hellst skyldigheter. En dag får man säga tack och hejdå. Då ska detta accepteras utan några problem. Jag vet det. Jag vill ha närhet. Jag gillar sex. Jag är livrädd om mitt hjärta. Kan inte ta ett fall till just nu. Kk funkar bra. Han är 13 år äldre och dansk. Men han är snäll. Han kommer till mig. Han kramar mig. Vi kysser varandra. Det är skönt. Han säger jag är en dejlig pige. Men ordet dejlig betyder ju så mycket. Han kallar mig smukke när vi mejlar. Jag tycker om honom. Jag tänker på honom. Jag tycker om hans röst. Jag tycker om att prata med honom samtidigt som jag knappt förstår vad han säger.

Jag tror jag har fått streptokocker på kinden :(. Tvätta tvätta tvätta. Här lämnar jag ut allt. Du väljer vad du vill läsa.

Dax att sova nu. Han sov hos mig inatt. Han är skön att sova jämte. En hamn. En trygghet. Vi kanske kan bli ett par ett tag. Men inte för någon framtid. Jag vill ha honom vid min sida tills jag tröttnar på honom. Kanske elakt. Men så är det. Så känner jag. Jag vill absolut inte bo med honom eller gifta mig med honom. Fast han är någon ganska hög chef så pengar borde han ju ha...

Som sagt. Jag skriver anonymt. För en sådanhär ärlighet kan av många inte hanteras samt verka stötande. Snälla ni, låt då för er egen skull bli att läsa. Jag skriver inte här för att få massa läsare. Jag skriver här för att jag ledsnat på att stoppa in orden i en bok som jag sedan låser och gömmer i garderoben. Jag skriver här för att orden ska få lämna mig och ge sig av dit de själva vill.

Sov gott.

Av kandelaber - 25 november 2012 19:23

Hej.
Var och dansade igår. Dansar bugg och foxtrot.
Foxade riktigt bra faktiskt. Till och med gnussade för första gången. Det var riktigt mysigt :) Då kom jag till en insikt. Ni vet han jag blev kär i, han som blev pappa. Första gången vi träffades foxade vi. Det var då jag blev kär. Kanske var han inte så speciell. Kanske var det dansen som var så speciell. Det var första gången jag foxade med någon som verkligen kunde. Och det var underbart. Att foxa med någon som kan är underbart! Testa!
Snart kommer min gamle dansk och tar hand om mig :)
Puss och kram!

Av kandelaber - 22 november 2012 13:00

Kvällen jag fyllde trettio fick jag hemsläp på en 25 åring. Var det för att jag ljög och sa att jag var 25 själv tro? ;)
Oroa er inte! Innan vi kom hem berättade jag allt att jag var trettio. Men det kunde han för sitt liv inte tro på :) Så va fn, kanske ska köra på 25 i fortsättningen :) Eftersom folk ändå tror på det!
Eller kanske inte. Föredrar faktiskt lite äldre sällskap. Det veckoslutet hade jag tre olika nattgäster. En på 25, en på 27 och en på 43. Måste faktiskt säga att 43åringen vann den matchen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards